Klanten die loyaal blijven aan jouw diensten, producten en/of bedrijf. Dat is iets waar we het liefst het gehele klantenbestand mee vol hebben. Maar in de praktijk is het helaas niet altijd zo.
Klanten hoeven immers maar te googelen en hebben een nieuwe leverancier gevonden of gaan zelf producten importeren vanuit het Azië. Wil jij ook graag weten hoe jouw organisatie klanten loyaal kan houden?
In dit webinar laten Martijn van Laarhoven en Rob Kuijpers je graag zien hoe:
- De klantbeleving van andere handelsbedrijven is aan de hand van enkele praktijkvoorbeelden.
- Je met Dynamics 365 een B2C klantbeleving kunt realiseren.
- Dynamics 365 bijdraagt aan een succesvolle introductie van nieuwe producten.
Ben je benieuwd welk voordeel Dynamics 365 voor jouw groothandel of online retail organisatie kan betekenen? Schrijf je dan in voor dit webinar.
GAC Business Solutions
Rob vervult binnen GAC de rol van business consultant en is specialist op het gebied van front office processen zoals marketing, sales en customer service. Rob heeft jarenlang ervaring in het CRM vakgebied en brengt deze over in de vorm van demo’s, masterclasses, webinars en video’s. Met passie en enthousiasme brengt hij techniek en business uitdagingen bij elkaar.
GAC Business Solutions
Martijn vervult binnen GAC de rol van sales professional en werkt dagelijks met de oplossingen die GAC kan bieden. Hij is binnen GAC voor onze (toekomstige) klanten het aanspreekpunt voor het CRM vakgebied. Tijdens demo’s en webinars deelt Martijn zijn kennis uit de praktijk.
GAC Business Solutions
Rob vervult binnen GAC de rol van business consultant en is specialist op het gebied van front office processen zoals marketing, sales en customer service. Rob heeft jarenlang ervaring in het CRM vakgebied en brengt deze over in de vorm van demo’s, masterclasses, webinars en video’s. Met passie en enthousiasme brengt hij techniek en business uitdagingen bij elkaar.
GAC Business Solutions
Martijn vervult binnen GAC de rol van sales professional en werkt dagelijks met de oplossingen die GAC kan bieden. Hij is binnen GAC voor onze (toekomstige) klanten het aanspreekpunt voor het CRM vakgebied. Tijdens demo’s en webinars deelt Martijn zijn kennis uit de praktijk.