Nieuwe klanten binnenhalen

Beheersbaar groeien maakt je bedrijf succesvol

Nieuwe klanten kunnen via vele kanalen bij je organisatie terechtkomen. Hoe zorg je voor een goede registratie van deze prospects en hoe meet je welk kanaal uiteindelijk de meeste nieuwe klanten en opdrachten heeft opgeleverd? Is van te voren te bepalen welke prospects uiteindelijk zullen resulteren in een tevreden klant? Is inzichtelijk welke acties worden ondernomen om prospects te benaderen en ervoor te zorgen dat ze die eerste offerte ondertekenen? En hoe zorg je vanaf dat moment voor een goede klanttevredenheid zodat je nog meer opdrachten krijgt? Een centraal overzicht van alle prospects, klanten en contactpersonen is essentieel om ze de aandacht te geven die ze verdienen.

Eén CRM systeem voor accountancy

Van prospect naar klant in één systeem

Hoe voorkom je dat je vanuit 2 vestigingen aan dezelfde prospect aan het trekken bent. Met CRM leg je op een eenvoudige manier centraal vast met welke mogelijke nieuwe klanten je bezig bent en is dit ook inzichtelijk voor de rest van de organisatie. Gebruik de Outlook-integratie om contactmomenten en nieuwe verkoopkansen te registreren en voeg taken en notities toe aan de tijdlijn. Voor een eenvoudige, juiste en volledige vastlegging van bedrijfsgegevens maak je gebruik van de koppeling met Company.info. Meer inzicht nodig? Met één druk op de knop haal je het uittreksel van de Kamer van Koophandel binnen. Heb je de verkoopkans en offerte volledig ingevuld? Dan is het project met het juiste budget aangemaakt en kan het uitvoeren van de opdracht beginnen!

Dubbele registraties zijn verleden tijd

Contactpersonen registreren is een fluitje van een cent

Loop je er regelmatig tegenaan dat een contactpersoon van de ene klant ook een rol vervult bij een andere klant? Beetje zonde om deze dubbel te moeten vastleggen en dus ook op twee plekken te moeten onderhouden. PSA365 lost dit op door gebruik te maken van natuurlijke personen. Dit is de unieke registratie van de persoon van vlees en bloed. Hier leg je alle gegevens vast die niet veranderen wanneer hij of zij contactpersoon is. Vervolgens koppel je de natuurlijke persoon als contactpersoon aan één of meerdere bedrijven en hoef je de persoonsgegevens zoals de naam, het geslacht en het ID-bewijs maar op één plek te onderhouden. Vanuit de natuurlijke persoon heb je uiteraard zicht op alle relaties die zijn gelegd. Wil je een signaal krijgen wanneer een ID-bewijs dreigt te verlopen? Power Automate kan hier eenvoudig voor zorgen!

"Ik help u graag om de marktleider van morgen te worden."
Roel van Zon
Directeur Business Development
Een 360 graden klantbeeld met CRM software voor de accountant

De klant in beeld

Een helder beeld van de toegevoegde waarde die je klanten kunt bieden? Middels CRM krijg je een 360 graden klantbeeld waarin alles wat je weet over de organisatie is vastgelegd en waarmee je inzicht hebt in de opdrachten die al eerder zijn uitgevoerd. Van contactmomenten tot aan nieuwe verkoopkansen en getekende opdrachten, alles ligt vast. Je ziet wat er leeft, waar een potentiële vraag gaat ontstaan en hoe je deze invult. Met Power BI analyseer je deze gegevens, plaats je ze in een breder perspectief en vertaal je de inzichten eenvoudig naar acties. Dynamics 365 brengt alles bij elkaar. Automatisch een debiteur laten aanmaken? Dat kan dankzij een geautomatiseerde integratie bij het aanmaken van een klant in PSA365.

Leg alles vast in speciale CRM software voor de accountant

Weet wat je collega’s afspreken

Hoe meer klanten, hoe moeilijker het is om bij te houden wat al je collega’s hebben afgesproken. Al deze contactmomenten met klanten zitten vaak in de hoofden van mensen of in de persoonlijke mailboxen. Door alle medewerkers van je bedrijf de mogelijkheid te bieden om contactmomenten vast te leggen in een centraal CRM systeem weet je precies wat iedereen afspreekt met je klanten. Een verslag van een telefoongesprek registreer je in CRM door het op je telefoon in te spreken. Een e-mailtje koppel je gemakkelijk aan het klantbeeld door middel van de Outlook koppeling, deze wordt meteen in de tijdlijn zichtbaar. Een bezoekverslag leg je vast in OneNote, en relateer je aan de klant. Door het vastleggen van contactmomenten laagdrempelig te maken, creëer je in een korte tijd een heel volledig beeld van de klant.

Mignon staat voor je klaar

Vragen over jouw bedrijfssoftware?

YOU GAC
Growing Together