Nieuwe klanten binnenhalen
Beheersbaar groeien met CRM voor accountancy
Nieuwe klanten kunnen via vele kanalen bij je organisatie terechtkomen. Hoe zorg je voor een goede registratie van deze prospects en hoe meet je welk kanaal uiteindelijk de meeste nieuwe klanten en opdrachten heeft opgeleverd? Is van te voren te bepalen welke prospects uiteindelijk zullen resulteren in een tevreden klant? Is inzichtelijk welke acties worden ondernomen om prospects te benaderen en ervoor te zorgen dat ze die eerste offerte ondertekenen? En hoe zorg je vanaf dat moment voor een goede klanttevredenheid zodat je nog meer opdrachten krijgt? Een centraal overzicht van alle prospects, klanten en contactpersonen is essentieel om ze de aandacht te geven die ze verdienen. Daarom kies je voor speciaal ontwikkelde CRM software voor accountancy.
Van prospect naar klant in één systeem
Hoe voorkom je dat je vanuit 2 vestigingen aan dezelfde prospect aan het trekken bent. Met een CRM systeem voor accountancy leg je op een eenvoudige manier centraal vast met welke mogelijke nieuwe klanten je bezig bent en is dit ook inzichtelijk voor de rest van de organisatie. Gebruik de Outlook-integratie om contactmomenten en nieuwe verkoopkansen te registreren en voeg taken en notities toe aan de tijdlijn. Voor een eenvoudige, juiste en volledige vastlegging van bedrijfsgegevens maak je gebruik van de koppeling met Company.info. Meer inzicht nodig? Met één druk op de knop haal je het uittreksel van de Kamer van Koophandel binnen. Heb je de verkoopkans en offerte volledig ingevuld? Dan is het project met het juiste budget aangemaakt en kan het uitvoeren van de opdracht beginnen!