GAC Business Solutions

Vernieuwde GAC Serviceportal live

23 december, 2010 in Groothandel Productie Zakelijke dienstverlening Zorg en Welzijn Kinderopvang Algemeen

Deze maand lanceerde GAC Business Solutions de vernieuwde GAC Serviceportal. Via deze portal kunnen klanten eenvoudig serviceaanvragen en de actuele status van eerdere aanvragen inzien. Ook heeft men via de portal de beschikking over de Online Servicedesk Assistent voor remote support. Kortom: met de live gang van de Serviceportal heeft iedere klant van GAC een vernieuwd en efficiënt communicatiekanaal om serviceaanvragen, meldingen en wensen kenbaar te maken aan de afdeling Services.

Specifieke informatievoorziening & Knowledge Base
In de nabije toekomst worden klanten ook via de Serviceportal geïnformeerd over licentiegegevens, productupdates en –nieuws, dat specifiek voor hun organisatie bestemd is. Daarnaast wordt er hard gewerkt aan het inrichten van een Knowledge Base. Hier vinden klanten de antwoorden op de meest gestelde vragen.

Bekijk hier de GAC Serviceportal.

Meer informatie?
Bent u geïnteresseerd in de werking van de Serviceportal en wilt u weten hoe u hier gebruik van kunt maken? Neemt u dan contact op met een Servicedeskmedewerker. Zij staan u graag te woord.

Deel dit bericht
Chat met ons