GAC Business Solutions

Knowledge Base op GAC serviceportal is live

2 februari, 2012 in Groothandel Productie Zakelijke dienstverlening Zorg en Welzijn Kinderopvang Algemeen

De succesvolle en veelgebruikte GAC Serviceportal heeft er een nieuwe functie bij: de langverwachte Knowledge Base. In de Knowledge Base vindt u antwoorden op veelgestelde vragen. Zo heeft u met de Knowledge Base dus een extra informatieplatform, waar u voordat u een aanvraag indient vaak uw oplossing al kunt vinden.

Aanvraag plaatsen
Uiteraard kunt u naast het raadplegen van de Knowledge Base altijd uw aanvraag plaatsen via ‘Aanvragen’ of telefonisch contact opnemen met een van de medewerkers van de Servicedesk. Zo zetten we weer in stap richting optimale kennisdeling. Bekijk snel uw mogelijkheden op de Serviceportal of neem contact met ons op voor meer informatie.

Nog geen toegang tot de online Serviceportal van GAC?Met uw onderhoudsovereenkomst heeft u te allen tijde recht op toegang tot de Serviceportal, het extra communicatiekanaal om uw serviceaanvragen, meldingen en wensen kenbaar te maken aan de afdeling Services.

Deel dit bericht
Chat met ons