GAC Business Solutions

Fleet Support breidt software oplossing uit met online rapportagetool

3 augustus, 2011 in Zakelijke dienstverlening Algemeen

Fleet Support heeft in samenwerking met business partner GAC haar software oplossing, bestaande uit Microsoft Dynamics NAV met een geïntegreerd klantenportaal, uitgebreid met een online rapportagetool: het Online Dashboard. Een belangrijke stap in de richting van een klantgerichte totaaloplossing voor de onafhankelijke adviseur op het gebied van autoregelingen en – beleid, inkoop, exploitatie, controle en rapportage.

Talloze specifieke mogelijkheden
Het Online Dashboard is gemaakt op basis van een product van Targit Benelux en geïntegreerd met  Microsoft Dynamics NAV. Door deze integratie is er een brug geslagen tussen de gegevens die liggen opgeslagen in de ERP database en het interpreteren en analyseren van deze gegevens door middel van een Rapportage interface. "Er zijn al diverse klanten die met de nieuwe portal werken. Zij hebben het unaniem goed ontvangen," aldus Tarik El Hamdaoui, Manager Informatiemanagement bij Fleet Support. "Ze kunnen zelf dynamische rapportages maken, kruisverbanden leggen en controles uitvoeren. De portal is online beschikbaar, dus dag en nacht bereikbaar en gaat veel verder dan al onze papieren rapportages. Eenmaal ingelogd spring je in drie klikken van het hoogste niveau (kosten per maand) naar specifieke kosten op medewerkersniveau."

Toekomstplannen van Fleet Support
"We willen de rapportages stap voor stap van papier naar digitaal overzetten. Het Online Dashboard vormt hierbij de basis met de onderwerpen: kosten, wagenpark en Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen. Daarnaast willen we een knowledge base met workflow management toevoegen. SharePoint wordt bekeken als mogelijk systeem, omdat je verschillende onderdelen in één omgeving kunt tonen. Een andere interessante feature is dat klanten bepaalde basisgegevens zelf kunnen invullen en wijzigen. Dat is waar we naartoe willen," vertelt Tarik.

Deel dit bericht
Chat met ons