GAC Business Solutions

CRM-software van GAC basis voor continuïteit

15 januari, 2010 in Groothandel Productie Zakelijke dienstverlening Zorg en Welzijn Algemeen

Er is al lange tijd een standaard Microsoft platform voor CRM beschikbaar waar service, marketing en sales in zijn verwerkt. Iedere organisatie heeft echter haar eigen specifieke informatiebehoeften, die niet standaard worden ondersteund. Om u toch een flexibel CRM-systeem te kunnen bieden, heeft GAC CRM+ ontwikkeld. Of u nu actief bent in de industrie, in de logistiek, of als call centre, de informatiestromen zijn altijd eenvoudig onder te brengen in CRM. Aanpassingen zijn tot 80% sneller te realiseren dan normaal, wat leidt tot een enorme tijds- en kostenbesparing.

Klantcontacten onderhouden
Customer Relationship Management (CRM) is niet zozeer een product als wel een bedrijfsstrategie, gericht op het verzilveren van klantcontacten. Door relaties met individuele klanten aan te gaan, te onderhouden, te maximaliseren en eventueel te beëindigen, verbetert u de continuïteit van uw onderneming. De juiste techniek vormt de essentiële basis voor de uitvoering van uw strategie. CRM biedt de noodzakelijke ondersteuning in uw kostbare strijd om het behoud van bestaande en het vinden van nieuwe klanten.

Wanneer wordt het interessant?
Een veelvoorkomend feit is dat mensen alles opslaan in Outlook. Veel e-mail postvakken bevatten een enorme boomstructuur met mappen, waarin alle informatie over relaties en afspraken wordt verstopt. Voor collega’s is die informatie vaak niet meer bereikbaar. Met CRM kunnen mensen zowel on- als offline werken. Data wordt gesynchroniseerd zodra er een online verbinding mogelijk is. Zo hebben alle collega’s alle informatie voorhanden, voor of tijdens gesprekken met relaties.

CRM: eenvoudig en doeltreffend

  • De klantenservice van een groothandel in elektronica krijgt een telefoontje binnen. De klant (eigenaar van een winkelketen) meldt een defect product en wil deze ruilen tegen een nieuwe.
  • De melding wordt in CRM genoteerd. Taken die ervoor moeten zorgen dat het oude artikel wordt opgehaald en het nieuwe wordt geleverd, worden automatisch toegewezen aan verantwoordelijken.
  • De informatie belandt rechtstreeks in de Dynamics NAV database (of een willekeurige andere database), zodat de financiële administratie eventuele correcties kan doorvoeren (conform afspraken zoals vastgelegd in het gesprek).
  • De accountmanager ziet voorafgaand aan zijn bezoek aan de klant de melding in het systeem staan. Hij vraagt of de melding naar wens is afgehandeld en wat zijn bedrijf kan doen om de volgende nog beter te presteren. De klant voelt zich daardoor serieus behandeld door een betrouwbaar, professioneel en betrokken bedrijf.
Deel dit bericht
Chat met ons