GAC Business Solutions

Beheer uw kinderopvang administratie in één online omgeving

4 juni, 2015 in Kinderopvang

Zoekt u administratieve software voor uw kinderdagopvang? Met KidsVision in de Cloud haalt u in één keer alles wat u nodig heeft voor kinderopvang-administratie in huis. Onze oplossing groeit moeiteloos met uw organisatie mee. Wilt u extra functionaliteit of nieuwe gebruikers? Dan regelt u dat met een druk op de knop. Met software in de cloud bent u van updates, back-up, en onderhoud af. U kunt overal waar internet is aan de slag. Wij zorgen voor de software zodat u effectief en zorgeloos kunt focussen op uw werk, waar en wanneer u maar wilt.

Kinderopvang-administratie inde cloud
Overstappen naar de cloud voor uw kinderopvang-administratie betekent dat u af bent van investeringen in hardware. U neemt een abonnement op de software die u nodig heeft en logt via internet in. KidsVision in de Cloud biedt u één oplossing waarin alle kernaspecten van uw organisatie zijn geïntegreerd. Voor een vast bedrag per maand regelt u: financiën, personeelszaken, kindplanning, personeelsplanning, en contracten met ouders. Ook krijgt u toegang tot de laatste technieken zoals ouderportalen en apps waarmee u de communicatie moderniseert. KidsVision is ingericht door mensen die zelf uit de kinderdagopvang komen en sluit zo dicht mogelijk aan bij de praktijk.

Administratie die bij u past
Wij zorgen dat u administratie krijgt die bij u past door drie versies van KidsVision in de Cloud aan te bieden. Voor 125,- euro per maand dekt u alle basisbehoeften van uw kinderopvang-administratie af met KidsVision Basis. Hiermee verzorgt u onder meer uw incasso en facturatie, beheert u contracten, en slaat u ouder- en kindgegevens op. Vanaf 140,- euro per maand voegt u met KidsVision Uitgebreid daar een volledige financiële administratie aan toe. Dit abonnement bevat onder meer ondersteuning voor grootboekbeheer, debiteurenadministratie, en openstaande posten beheer. Wilt u alles uit KidsVision halen wat erin zit? Dan is KidsVision Expert de beste keuze. Vanaf 155,- euro per maand krijgt u binnen het KidsVision Expert abonnement ook de onderdelen personeelsadministratie en urenregistratie. Onderdeel van een KidsVision Expert abonnement zijn zaken als personeelsadministratie en urenregistratie. Een volledig overzicht van kosten en opties vindt u onder prijzen en functionaliteiten.

Uitbreiden met apps
Alle versies van KidsVision in de Cloud kunt u naar wens uitbreiden met apps die veelvoorkomende taken vereenvoudigen. Wij bieden onder meer ondersteuning voor de Konnect app om het contact tussen organisatie, medewerkers, en ouders te versterken. Ook kunnen wij uw organisatie toegankelijker maken met Joyn DayCare waarmee u ouders via een eigen portaal op de hoogte houdt van het reilen en zeilen rondom hun kind. Bekijk ons overzicht van apps voor KidsVision voor meer informatie.

Office 365
Microsoft Office 365 is een optionele maar zeer praktische toevoeging op KidsVision in de Cloud. Met deze versie van Office krijgt u voor een vast bedrag per maand altijd en overal beschikking over Word, Excel, en PowerPoint. Daarnaast wordt uw mail in één keer goed geregeld, en u kunt via internet altijd bij uw bestanden. Ontdek hier de mogelijkheden die Office 365 om uw kinderopvang-administratie te stroomlijnen.

Moeiteloos meegroeien
KidsVision in de Cloud groeit eenvoudig met uw organisatie mee. Wilt u meer gebruikers of functies toevoegen? Dan regelt u dat met een druk op de knop. Hebben niet al uw medewerkers toegang tot de volledige functionaliteit nodig? Dan kunt u uitbreiden met limited users. Voor 30,- euro per maand krijgen die gebruikers een account waarmee ze zonder overbodige extra’s gewoon hun werk kunnen doen.

Nooit meer back-uppen, onderhouden, of updaten
Overstappen naar de Cloud geeft u meer controle over de kosten. Wij nemen de zorg voor back-ups uit handen en zijn verantwoordelijk voor up-time en onderhoud. U heeft nooit meer onverwachte extra kosten. Met KidsVision in de Cloud bent u altijd voorzien van de laatste versie omdat updates onderdeel van de dienstverlening zijn.

Werken waar internet is
Om te werken met KidsVision in de Cloud heeft u niet meer nodig dan internettoegang. U kunt op kantoor achter de PC werken, onderweg op uw telefoon gegevens controleren, en thuis op de bank via de tablet de roosters nalopen en rapportages doornemen. De uitgebreide ondersteuning van mobiliteit maakt uitbreiden naar nieuwe locaties en communiceren met ouders en externe medewerkers eenvoudig.

Regel de administratie van uw organisatie
KidsVision in de Cloud is de beste oplossing om eenvoudig en grondig de administratie van uw kinderopvang te regelen. Bent u benieuwd wat werken in de cloud voor uw kinderopvang-administratie kan betekenen? Neem dan contact op met GAC voor meer informatie, of bekijk vast de mogelijkheden en kosten.

Deel dit bericht
Chat met ons